életmód

Fiúgyermeket akar? Reggelizzen!

2010. március 9., kedd 18:00     InfoRádió / Daily Telegraph
    Kinyomtatom Elküldöm Betűméret + -
Nagyobb az esélye a fiúgyermekre annak a nőnek, aki a terhesség korai szakaszában minden nap reggelizik, és rendszeresen fogyaszt zsírban gazdag ételeket.
 

1

Ha egy nő zsírban gazdag ételeket fogyaszt a terhessége korai szakaszában, akkor valószínűbb, hogy fia születik, míg a zsírszegén étrend lányra hajlamosít - derül ki a Missouri Egyetem kutatóinak tanulmányából.

Mindez az idősebb anyáknak adhat reményt arra, hogy olyan nemű gyermeket szülnek, amilyet szeretnének. Ha például fiút, akkor rákaphatnak a szalonnára.

Az egyetem egereken végzett kutatásai során kiderült, hogy a nőnemű magzatok sokkal érzékenyebbek az édesanya étrendjére.

Az adatokat elemezve arra is fény ki, hogy míg normál étkezés mellett 20 terhességből 10 eredményez fiúgyermeket, addig ez utóbbi szám zsíros ételek fogyasztásával 11-re emelhető.

Ennek ellenére a kutatók azt ajánlják, hogy az anyák kiegyensúlyozottan étkezzenek a terhességük alatt, az általuk fogyasztott ételek milyensége ugyanis meghatározhatja azt is, gyermekük az életük során milyen betegségre lesznek hajlamosak.



 
> időjárás
> aréna Aréna podcasting 2012.02.05. 17.00
2012.02.05. 17.00
Kemény Dénes, a férfi vízilabda válogatott szövetségi kapitánya
 
> Hallgassa meg az Aréna korábbi adásait
> Nézze meg az Aréna korábbi adásait
> 24 óra > 48 óra > 1 hét
.NET Team Lead (Randstad Hungary Kft.)
Főkönyvelő (Biotech Hungary KFT)
PR account manager (Kommunikációs ügynökség)
BBC Front page
BBC News is editorially independent. Its appearance on this site should not be taken as an endorsement.


Add a Startlaphoz