netrádió
0620-4636-958
> dosszié
2008.08.22. 19:00
Bod Péter Ákos közgazdász, egyetemi tanár
> magazin
Az Ön anyagi helyzetére hogyan hat az erős forint?
rss
CNC gépkezelő
Work Force Kft.
Projekt munkatárs
Pécsi Vízmű Zrt.
MENEDZSER ASSZISZTENS
Online Holding Zrt.
> szótár

Milyen nyelvről:

Milyen nyelvre:

Add a Startlaphoz
életmód

Dobja ki a Viagrát, egyen inkább dinnyét!

2008. július 2., szerda 12:40     InfoRádió / FOX News
    Kinyomtatom Elküldöm Betűméret + -
Felejtse el az osztrigát - a dinnyének ugyanolyan potencianövelő hatása van, és a Viagrához hasonló hatással van a vérerekre, sőt: még a libidót is növeli - állítják texasi kutatók.
 

1

A texasi A&M Egyetem kutatói már régóta vizsgálják a görögdinnyét, és felfedezték, hogy az természetes "serkentőket" tartalmaz.

"Azt mindig tudtuk, hogy a görögdinnye egészséges, de jótékony hatásainak listája minden vizsgálattal tovább bővül" - nyilatkozta Bhimu Patil, az egyetem zöldség- és gyümölcsfejlesztéssel foglalkozó központjának igazgatója.

A görögdinnye is azon gyümölcsök és zöldségek közé tartozik, amelyek fitonutrienseket: például likopént, béta-karotint és citrullint tartalmaz - ezek egészséges reakciókat váltanak ki a szervezetben.

Tudósok szerint különösen a citrullin képes ellazítani a vérereket, valahogy úgy, ahogyan a Viagra - tette hozzá Patil. Amikor az ember görögdinnyét eszik, a citrullin arginin aminosavvá alakul, ami "csodát tesz a szívvel és a keringési rendszerrel, és segít karban tartani az immunrendszert is" - hangsúlyozta a kutató.

Igaz, hogy a görögdinnye hatása nem olyan "szervspecifikus", mint a Viagráé, viszont nincsenek mellékhatásai sem - tette hozzá.

A citrullin legnagyobb koncentrációban a görögdinnye héjában található meg - ám, mivel a dinnyehéját viszonylag kevesen eszik meg, a texasiak most olyan gyümölcshibriden dolgoznak, amelyiknek a húsában is az átlagosnál magasabb lesz a citrullin-koncentráció.


időjárás
most: 23ºC,
derült
  

Keresés a joganyagok között
Keresés a cégadatok között
CompLex JOGI ADATBANK